Nu jäklar!!

Har nu haft tre månader där jag låtit latmasken och tjockisen bo i min kropp.
Men nu är det dag att att ta tag i dem sista 10kilona. Idag drar jag igång en kickstart med c9 Koch jag är så jäkla taggad och spännd över resultatet om 9 dagar.
Så nu är frukosten nere en tablett och ett glas vatten med alovera i. 
Det jobbigaste med dessa 9dagar kommer bli att jag inte får dricka nått kaffe :( 
Men förhoppningsvis så nöjer sig min kropp sig gladeligen med viktväktarna efter dessa dagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettspannandear.blogg.se

Therese heter jag är 28år och fembarnsmamma <3 Detta året ska jag kämpa bort mina extra kilon och satsa på ett hälsosammare liv med hjälp av Viktväktarna.

RSS 2.0